Endring i Telenors konsernledelse

Alternative descriptive text

Det er med stor sorg vi er blitt informert om at Jørgen Rostrup, leder for Telenor Nordics, har gått bort. Han var i Asia for å delta på et styremøte, og døde etter et plutselig og uventet illebefinnende lørdag ettermiddag.

Våre tanker går til hans familie, venner og kolleger. Vi er takknemlige for hans betydelige bidrag til Telenor de siste syv årene. - Jørgen har vært et svært viktig og sentralt medlem av toppledelsen i Telenor i mange år, og har vært en god kollega og en kjær venn for meg personlig. Det er vanskelig å forstå at han nå er borte. Tankene mine går til familien og nære venner, og jeg deler sorgen deres, sier Sigve Brekke, konsernsjef i Telenor Group.

Fra og med i dag er Jon Omund Revhaug konstituert konserndirektør og leder for Telenor Nordics. Revhaug er i dag COO (Chief Operating Officer) i Telenor Norden, med ansvar for teknologi, IT og fellestjenester i hele Norden. Han har lang erfaring fra flere områder i Telenor siden år 2000, blant annet som administrerende direktør i Telenor Myanmar, med 23 millioner kunder, og administrerende direktør i Telenor Procurement Company (TPC).